ניהול שוטף אתרי וורדפרס- 6 יתרונות שתקבלו איתנו ולא תמצאו אצל אחרים

ניהול שוטף אתרי וורדפרס- 6 יתרונות שתקבלו איתנו ולא תמצאו אצל אחרים

ניהול אתרי וורדפרס – 6 יתרונות שתקבלו איתנו ולא תמצאו אצל אחרים

ניהול ותחזוקת אתר הוורדפרס היא משימה הכרחית במיוחד, כדי לשמור על האתר עדכני ואטרקטיבי בכל עת. הניסיון שלנו מראה, שלא כל בונה אתרים יודע גם כיצד לתחזק את האתר כראוי, עם מבט לשנים קדימה. עם יותר מאלף לקוחות בנק שעות, אין כמעט יום שצוות התמיכה של WP-Plugin לא נתקל בשאלות הקשורות לניהול ותחזוקת האתר.

כל הכבוד ! עשיתם את הצעד החשוב ביותר עבור העסק שלכם. הקמתם אתר וורדפרס בעל מראה נקי, מעוצב ומרשים. בחרתם חברה מקצועית שתבנה אותו עבורכם, ישבתם ימים ארוכים על תוכן איכותי וכעת אתם יכולים לנוח על זרי הדפנה.

אז זהו… שלא.

למעשה, כאן העבודה שלכם רק מתחילה – איכות ניהול האתר בשוטף היא זו שתקבע כיצד יראה האתר בעיני הלקוחות שלכם.

גם אם אתם חושבים שיהיה לכם שפע של זמן לנהל את האתר בעצמכם (הרי יש לכם שפע של זמן פנוי…), המציאות מוכיחה שוב ושוב שהתחום המוזנח ביותר בעסק הוא האתר התדמיתי או הבלוג, מפאת חוסר זמן או פניות לנהל אותם.

זה בהחלט חבל, כיוון שכך אתם מאבדים את היתרון הייחודי שהיה לכם כשהקמתם את אתר התדמית.

אם אתר הוורדפרס שלכם לא מעודכן ומכיל באגים שונים- זה הזמן להעביר אותו לידיים המקצועיות של צוות WP-plugin.

החיסרון בניהול אתר וורדפרס בעצמכם

כחברה מקצועית שבנתה עד כה מאות אתרים על פלטפורמת וורדפרס, אנו מבינים את היתרון העצום של המערכת- לעדכן ולשנות את התכנים בזמן אמת. עם זאת, בגלל המורכבות של המערכת והתוספים שמתעדכנים בה לעיתים קרובות, יש צורך לתחזק אותה באופן צמוד,

ובינינו, לא לכל אחד יש זמן לזה.


ניהול אתר- היתרונות שלנו

אתר מהיר יותר – מי שמבין קצת בבניית אתרים יודע שגוגל חובב אתרים מהירים, שזמן הטעינה שלהם מהיר במיוחד. לאתרים איטיים קשה להתקדם לראש תוצאות החיפוש, והגולשים עשויים לנטוש אותו. ניהול אתרים מקצועי תוך שימוש בבנק שעות מאפשר לכם לשפר את זמן הטעינה של האתר ולקדם אותו בגדול.

אתר נקי יותר– כשמתחילים במלאכת הקמת אתר וורדפרס, קיימים תוספים (פלאגינים) המגיעים יחד עם האתר. דוגמא לתוסף פופולרי הוא Hello Dolly (תוסף נפוץ, אך אינו שימושי בדרך כלל).

כמו בכל תוספת לאתר, לעיתים התוספים אינם שימושיים ואינם מתאימים לכם. יש כאלו שלא מסתדרים אחד עם השני, וכאשר קיימת התנגשות נוצרת תקלה באתר.

לא נעים.

אנו ב-WP plugin מסייעים לכם לקבל אתר נקי ללא באגים- מסירים את כל הפלאגינים המיותרים, מנקים קבצים וקודים שמצטברים במקומות לא רצויים, כך שחווית המשתמש תהיה מצוינת.

עדכונים שוטפים מערכות בקוד פתוח הן מערכות חכמות המתעדכנות לעיתים קרובות. וורדפרס היא מערכת המתעדכנת כל כמה חודשים, וכתוצאה מכך התבנית איתה בחרתם לעבוד אמורה גם היא להתעדכן. במסגרת ניהול אתר הוורדפרס שלכם, ידאג הצוות שלנו לשדרג את המערכת, התוספים והפלאגינים כדי לשמור על אתר מעודכן ומאובטח.

טיפול בתקלות בזמן אמת תחזוקה מקצועית של אתר הוורדפרס שלכם, תאפשר לכם להמנע מרוב התקלות ולקבל טיפול יעיל בתקלה בזמן האמת. במהלך השימוש באתר הוורדפרס, עשויות לצוץ לא מעט תקלות, כגון: בעיות זמינות שרת, בעיות בקוד, באגים בתבנית ועוד. כאשר האתר שלכם מתוחזק על ידי מומחי וורדפרס, הבקיאים בקוד היטב, וכיצד כיצד לאתר ולטפל בתקלות במהירות אתם מבטיחים לעצמכם שקט נפשי אמיתי.

הזנת תכנים לאורך השנה וודאי תרצו לעדכן את התכנים באתר שלכם, להוסיף מאמרים לבלוג, תמונות או להסיר אלמנטים שונים. אנו, כמנהלי אתרים מקצועיים נדאג לכל אלו וכמובן נעדכן אתכם כשבוצעו המשימות הרלוונטיות.

שיפור תכנים קיימים שירות חדש נוסף שתקבלו מאיתנו במסגרת בנק השעות הוא שיפור תכנים קיימים מבחינה שיווקית. אם לאתר האינטרנט שלכם יש תכנים רלוונטיים אך אין מספיק פניות מלקוחות, נשמח לעמוד לשירותכם ולבדוק את התכנים עבורכם. תופתעו לגלות שלפעמים שינוי קטן עושה את ההבדל.

כדי לבצע בהצלחה את כל הפעולות הללו, יש צורך בהבנה מעמיקה בבניית אתרים, ניהול תוכן שיווק ועוד. אם אתם מחפשים מקום שמרכז את כל היתרונות הללו, הגעתם למקום הנכון!

WP-plugin מספקת שירותי ניהול ותחזוקת אתרי אינטרנט, כולל כתיבת תכנים, פיתוח קוד, איתור באגים, עיצוב וביצוע גיבויים. עם צוות מקצועי של למעלה מ-20 מתכנתים מומחים ,

האתר שלכם פשוט נראה טוב יותר

ניתן לקבל את שירות ניהול אתר שוטף על בסיס בנק שעות או ריטיינר. לפרטים נוספים, צרו קשר

צור קשר כעת

    No Comments

    Post A Comment

    בודק...