יתרונות מערכת לניהול למידה עבור העובדים שלכם

יתרונות מערכת לניהול למידה עבור העובדים שלכם

אולי שמעתם על מערכת "מודל" כשהייתם סטודנטים צעירים באחד מן המוסדות להשכלה גבוהה. בעזרת שם משתמש וסיסמה, נפתח בפניכם עולם שכולו טוב עם גישה לתכני הקורסים אליהם נרשמתם במהלך שנת הלימודים. זו לרוב הייתה מערכת ישנה, מסורבלת, עם ממשק משתמש שחלקו באנגלית וחלקו בעברית, בלי יותר מדי אפשרויות מלהיבות, בלי עיצוב מרהיב. בואו נגיד שמערכת כזו לניהול למידה הייתה הדבר האחרון שגרם לכם לרצות ללמוד משהו…

ויום אחד סיימתם את הלימודים בהצטיינות, (ברור, אימא מה זה גאה!), השתלבתם בארגון שתמיד חלמתם לעבוד בו, התקדמתם לתפקיד מפתח ופתאום אנחנו באים ואומרים לכם: לא, לא, לא חבר'ה, אתם והמודל ממש לא סיימתם את הרומן. כעת אתם נפגשים לאיחוד מחודש, איכותי ועשיר יותר.

מה היא מערכת לניהול למידה?

קודם כל, כמה מילים שיבהירו למי שעדיין לא מבין על מה אנחנו מדברים: מודל היא למעשה מערכת LMS, כלומר מערכת לניהול למידה שרצה חזק בשנים האחרונות. במילים ארוכות יותר השם הוא: Learning Management System.

המערכת הזו מוכרת מאוד כמערכת המודל שמאפשרת לכל סטודנט לקבל גישה אל מאמרים וקבצי מידע שונים שהוא זקוק להם במהלך למידה בקורס. מעבר לכך, היא גם אמורה לנהל את כלל הקורסים של הסטודנט, את מערכת השעות שלו, להציג בפניו בצורה מאורגנת ציונים במבחנים ולקבל את הגישה לכל החומר המרתק מכל מקום.

כך תבטיחו שהארגון שלכם ימשיך להתפתח, תמיד

אבל רגע, אנחנו כבר לא סטודנטים, את התואר שלנו כבר עשינו, וכך גם העובדים שאנחנו מנהלים בארגון, אז למה לנו מודל עכשיו? למה העובדים שלנו צריכים מודל?

כי למערכת יש כיום גם תפקיד חשוב בארגונים והיא יכולה להעניק מענה לכל הפעילויות המנהליות שנקשרות עם תהליך הלמידה הארגוני. אתם יודעים מה אומרים? החיים לא נעצרים בטקס קבלת התעודה… כל החיים אנחנו ממשיכים ללמוד, וארגון שבו העובדים לא ממשיכים ללמוד – הוא ארגון שנח על זרי הדפנה, נתקע במקום ולא מתפתח.

מעבר לכך, מה עם כל העובדים החדשים שנקלטים בארגון? כיצד ניתן להעביר להם את ההדרכה והכלים הלימודיים החשובים בצורה הטובה ביותר? עם מערכת המודל שלנו, Welearn , תוכלו לעשות זאת על הצד הטוב, היעיל והמתקדם ביותר. המערכת שלנו, שאגב כל כולה בממשק מלא בעברית (כמה נוח!) תרכז עבורכם את כל חומרי ההדרכה ותאפשר לכם לעקוב כמו שרלוק הולמס (או כמו סטוקר מקצוען, תלוי איך תעדיפו לראות את עצמכם…) אחר ההישגים הלימודיים של העובדים שלכם.

חדירת מערכת לניהול הלמידה אל הארגונים ברחבי העולם

כל המחקרים מראים כי מרבית המשרות שייפתחו בעתיד הקרוב יצריכו מן המעסיק להדריך ולהכשיר יותר את העובדים החדשים בארגון וכן גם להמשיך ולהכשיר אותם לכל אורך עבודתם באופן תדיר. פשר הדבר הוא שיגבר הצורך בעזרי הדרכה מתקדמים – זהו אתגר לא קטן עבור מחלקות ההדרכה בארגון.

קחו לדוגמה חברות תקשורת שצריכות להעביר כמעט כל עובד חדש המתקבל לשורותיהן הכשרה רלוונטית. הן מגייסות בבת אחת המון עובדים – מסה גדולה שצריך להכשיר בבת אחת. כמעט בלתי אפשרי עבורן לעקוב ולבצע ביקורת אחר תהליכי הלמידה של העובדים החדשים ללא מערכת מסודרת לניהול למידה. המערכת החדשה Welearn  המבוססת על מודל, מאפשרת ליצור הדרכה מקוונת למספר רב של עובדים בארגון בבת אחת, כולל שילוב של מטלות ומשימות שמייעלות את תהליך הלמידה ומגדילות את הפנמת ויישום החומר הנלמד.

העובד הופך להיות חלק אקטיבי מתהליך הלמידה

מערכת לניהול למידה למעשה שמה את העובד במרכז מוקד העניינים. העובד לא רק מקבל ומקבל ומקבל חומרי למידה באופן פאסיבי אלא הופך להיות חלק אקטיבי מתהליך הלמידה. האקטיביות החיונית הזו מעצימה את ההתפתחות של העובד – ולכם כמנהלים נוצר רק לקצור את פירות העובדים החרוצים והמוכשרים שלכם.

יתרונות מערכת Welearn 

באמצעות המערכת תוכלו להעלות פריטי למידה שונים, להזין בקלות למערכת את רשימת עובדי הארגון ולשייך כל עובד לחומרי הלימוד שלו.

לעקוב אחר העובדים כדי לבדוק שהם מבצעים את הלמידה, והכי חשוב- לקבל בכל רגע תמונת מצב על תהליכי הלמידה אצלכם בארגון.

ליצירת חווית משתמש מיטבית יצרנו את המערכת עם ממשק והתנהלות בעברית, כשאתם מקבלים ליווי מקצועי עבור הפיתוח ויצירת התכנים.

והכי חשוב- המערכת מוצעת לכם במחיר סמלי, כך שתוכלו לפתוח ולפתח קורסים אונליין בלי לרכוש את מערכת Moodle השלמה.

No Comments

Post A Comment

בודק...