תובנה אחת שלא תבין איך הסתדרת בלעדיה עד עכשיו

תובנה אחת שלא תבין איך הסתדרת בלעדיה עד עכשיו

סיפור העצמאות שלך

ברשותך, תן לנו לספר לך את סיפור חייך.

לפני כמה שנים פתחת עסק. בהתחלה היה קצת קשה, הזהירו אותך שלא כדאי לך לעשות זאת, שההכנסה שלך הולכת להיות הדבר הפחות בטוח בחיים שלך,

אבל אתה כמו תותח אמיתי קפצת למים.

ולמרות כל התחזיות השחורות- כיום אתה מנהל את העסק שלך שלך לעילא ולעילא, חולש על צבא של עובדים מסורים, מכניס לכולם את המשכורות בדיוק בזמן.

לתפארת מדינת ישראל.

אם יש משהו שהעצמאות לימדה אותך, זה שכבעל עסק אתה צריך ללמוד לבצע גם דברים לא כל כך נעימים. 

שום ניסיון בעולם לא הכין אותך איך בדיוק לנזוף בעובד שלא ביצע את העבודה כמו שצריך, לטפל בגביה ולהשאיר קצת תזרים ליום מעוניין או לנהל את אתר האינטרנט שלך.

כן, אחד הדברים השגרתיים שבעלי עסקים אמורים לעשות הוא בין היתר לנהל את האתר שלהם.

נכון?

תסכים איתנו שזה אבסורד

אתה אמור לנהל את האתר שלך, אבל מתי בעצם? אתה כל כך עסוק שאפילו זמן לאישה ולילדים כמעט שאין לך. אז לנהל את האתר שלך? בסדר, ניתן לך עוד שעה ביממה, אבל גם אז לא בטוח שזה יספיק.

תן לנו לחדש לך חידוש מרענן-

כמו שרו"ח מנהל את החשבונות שלך ואתה יכול לשכוח מכל העניין המרגיז הזה של חשבונות, דו"חות וכן הלאה,  כך גם מותר ורצוי להפקיד את אתר האינטרנט שלך בידיים נאמנות, בלי שתצטרך לעשות זאת בעצמך.

מה השתנה בשנים האחרונות?

אם לפני עשרים שנה אפשרויות הפרסום היו מוגבלות, והצטמצמו ברוב המקרים לרדיו, העיתונות הכתובה והטלוויזיה, היום אנחנו מקדמים בברכה את העידן הדיגיטלי.

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים (גם אתה, בין אם תרצה בכך ובין אם לא) אתר האינטרנט שלך הוא כרטיס הביקור החזק והמשמעותי ביותר בעסק שלך. אתה יכול להיות בעל אתר תדמית, או בעל חנות אונליין משגשגת, כל אלו לא יכולים לפרוץ ולשגשג בלי תחזוקה שוטפת. 

בדיוק כמו שאתה מעדכן את המחשב שלך מדי פעם בפעם, או את הנייד ברכיבים חדשים, 

גם אתר האינטרנט שלך זה משהו שצריך להפעיל ולתחזק.

התובנה שאנחנו רוצים לשתף אותך בה היא שתחזוקה ועדכון אתר האינטרנט שלך, זה לא משהו שיכול לקרות "על הדרך". חייבים להשקיע ולתכנן את זה.

 

תן למקצוענים לטפל לך באתר

No Comments

Post A Comment

בודק...