טוב שיש לצידכם מפתח וורדפרס מקצועי

טוב שיש לצידכם מפתח וורדפרס מקצועי

מאז יצאה מערכת וורדפרס לראשונה לאוויר בשנת 2003 היא קנתה לעצמה מוניטין מפואר עד שהפכה למערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם כיום. על פי הנתונים שיש בידינו מערכת וורדפרס משמשת בית לכשליש מכלל אתרי האינטרנט היום, כאשר היא משאירה אבק למתחרים שלה. על גבי מערכות וורדפרס נבנים אתרי אינטרנט, בלוגים, דפי נחיתה, חנויות מקוונות והיא מציעה יותר מ-55,100 פלאגינים (תוספים) ויותר מ-31,000 תבניות עיצוב!!!

אז אם אתם שוקלים להקים אתר בוורדפרס או להעביר אתר קיים למערכת ניהול התוכן של וורדפרס, הכתבה הזו בדיוק עבורכם. כי למרות שניתן ליהנות ממערכת וורדפרס בחינם, כדאי מאוד לשדרג  אותה.  ובמקרים כאלו זה תמיד טוב שיש לצידכם מפתח וורדפרס מקצועי, אדיב ומיומן שיכול לא רק לפתור בעיות טכניות כי אם גם למקסם את חוויית השימוש בוורדפרס, הן עבורכם כבעלי אתרים והן עבור הלקוחות שלכם, שגולשים באתרים שלכם. 

אז איך תמצאו את מפתח הוורדפרס המושלם עבורכם? הנה כמה עצות וטיפים

נתחיל בזה שזה ממש לא משנה אם כבר יש לכם אתר מבוסס וורדפרס באוויר ואתם רק מחפשים לשדרג אותו או שאתם מעוניינים להשיק אתר מבוסס וורדפרס מאפס בעזרתו האדיבה של מפתח וורדפרס מוכשר. כך או כך, הטיפים שלנו יעזרו לכם למצוא את מפתח הוורדפרס הטוב ביותר לצרכים שלכם. מוכנים?

יאללה, יוצאים לדרך…

#1 – תתכוננו היטב

זה יהיה ממש לא לעניין לגשת לחיפוש מפתח וורדפרס כשאין לכם מושג מה אתם צריכים הלכה למעשה. לא מאמינים? סבבה. נסו לנסח מודעת דרושים כשאתם לא יודעים מה דרישות התפקיד, מה הוא השכר המוצע והיקף העבודה. תאמינו לי זה בלתי אפשרי. על כן, בשלב הראשון יש להגדיר את הצרכים שלכם. זה הזמן לעשות רשימה מסודרת ולראות איזה סוג של שירותים אתם צריכים, באיזה היקף, באיזו תדירות תידרשו לשירותיו של מפתח וורדפרס וגם לבחון את התקציב שעומד לרשותכם.  

#2 – פרסמו מודעת דרושים או פנו למפתחי וורדפרס

עכשיו שיש לכם ביד אפיון לדרישות התפקיד אתם יכולים לפנות למפתחי וורדפרס או לנסח מודעת דרושים, מה שבא לכם. תוכלו כעת לפרט בצורה מדויקת את הצרכים והדרישות שלכם. ובתוך זמן קצר תתחילו לקבל תגובות, קורות חיים והודעות ממפתחי וורדפרס פוטנציאליים. המשימה הבאה היא, אפוא, לברור ולבחור.

#3 – בחירת מפתח וורדפרס

בשלב הזה כבר יש  מספר מפתחים שהגישו את מועמדותם, אז כדאי לשים לדברים הבאים:

  • האם קיבלתם הצעה מנוסחת היטב, ברורה ובהירה.
  • האם המפתח התאים את ההצעה לצרכים ולדרישות שהצגתם.
  • מה הן שעות התמיכה והשירות שמציע המפתח והאם הן מתאימות לכם.
  • האם ניתן לקבל ממנו המלצות של לקוחות.
  • האם המפתח צירף תיק עבודות לדוגמה ולהתרשמות.
  • האם המפתח ואתם מדברים באותה שפה ומבינים אחד את השני.
  • למה מתחייב מפתח מבחינת זמינות, לוחות זמנים, עמידה בדד-ליינים וכו'.
  • לכמה תיקונים מתחייב המפתח ובאילו נסיבות הוא יגבה יותר כסף.
  • האם המפתח מציע ריטיינר חודשי או מחיר עבור כל שירות. כל אחד ואחת צריכים לבחור את מה שמתאים להם, אין אמת אחת כאן. 

#4 – הסכם ביניכם לבין מפתח וורדפרס

בוודאי מצאתם כמה מועמדים ראויים עד עכשיו, מה שנותר זה למצוא את האחד. על כן אנחנו מציעים סינון נוסף בעזרת טיוטת הסכם. בשלב זה כדאי לבקש לראות הסכמי התקשרות עם המועמדים הסופיים, לעיין בהם ולבחון אותם היטב.

עבודה עם מפתח וורדפרס מקצועי תכלול כמה סעיפים חשובים בהסכם העבודה המשותף, ביניהם:

  • הגדרת מטרות.
  • אפיון מסודר של הפרויקט.
  • הגדרת קריטריון להצלחה.
  • התחייבות למועד סיום וללוחות זמנים.
  • הגדרת תקציב ידועה מראש.
  • כמות טיוטות.
  • מפגשי ביניים קבועים מראש להערכת התקדמות הפרויקט.
  • באילו תנאים ונסיבות ניתן לסיים את ההסכם.

אם מתכננים היטב את התנהלות מול המפתח, צפויים כמה שפחות אירועים בלתי רצויים, ואפשר למנוע בעיות מראש ועגמות נפש מיותרות.

#5 – לבוא מוכנים לביצוע הפרויקט, אבל ממש מוכנים

כדי לקדם את הפרויקט שלכם כמה שיותר מהר מומלץ להגיע אל מפתח וורדפרס כשאתם מוכנים ומזומנים לצאת לדרך. לשם כך הכנו לכם רשימת פרטים שצריכים להיות ברשותכם מיד בתחילת הפרויקט, ואלו הם:

  • אפיון מוגמר וסופי של האתר, על דפיו השונים, הפיצ'רים והפונקציות שיהיו בו.
  • גישת FTP וכתובת FTP.
  • פרטי גישה לממשק הניהול של האתר.
  • פרטי קשר וגישה לממשק חברת האחסון.
  • עיצוב והקונספט של האתר.
  • תמונות, ממים, גיפים וגרפים שתרצו לשלב באתר.
  • סרטונים שתרצו לשלב באתר הוורדפרס שלכם.
  • קונספט, תוכן וקופירייטינג.
  • צבעי עיצוב קבועים שיובילו את המותג.
  • פתרונות סליקה ותשלום אם מדובר בחנות מקוונת.
  • לוגו.
  • נגישות האתר לבעלי מוגבלויות.
  • התאמה למובייל – חובה.
  • אם אתם חושבים לקדם את האתר שלכם בגוגל, אז רכיבי SEO כגון: תיאורי מטה (Meta Description), מילות מפתח (Meta Keywords), כותרות (Meta Tittle).
  • כיצד ישולבו רשתות חברתיות באתר.
  • בוטים לדיאלוג אוטומטי עם לקוחות ואמצעי תקשורת נוספים באתר.
  • התמשקות האתר עם מערכות נוספות ( CRM למשל).

הרעיון הוא פשוט, ככל שתגיעו מוכנים יותר למפתח הוורדפרס כך תוכלו לחסוך גם כסף וגם זמן.

#6 – מעקב וניהול הפרויקט

אם הפרויקט שלכם באמת חשוב לכם, אז זכרו שהקמת אתר משולה להריון. זה תהליך מתמשך של חשיבה, תכנון ובריאה. בסוף התהליך ייוולד אתר אינטרנט שהוא הבייבי שלכם. אבל הריון לוקח 9 חודשים בדרך כלל, הוא לא קורה ביום אחד.

פרויקט גדול כמו הקמת אתר אינטרנט ידרוש מכם להיות קשובים לרעיונות חדשים ולשמור על ראש פתוח. הוא דורש ניהול נכון, ביצוע מעקב, דיאלוג מתמיד ביניכם לבין המפתח, אך גם יכולת לנהל משא ומתן ולעמוד על הדברים שבאמת חשובים לכם.

זכרו שאתם עובדים אמנם מול מפתח וורדפרס אבל הוא קודם כל בן-אדם, כמוכם וכמוני. התנהגו בכבוד, התרכזו בביקורת בונה ועניינית ואל תשכחו שעבודה על אתר אינטרנט אינה מסתיימת ביום שבו האתר עולה לאוויר. על כן, נסו לפתח מערכת יחסים טובה עם המפתח שלכם כדי שתוכלו להסתייע בו  גם בעתיד.

WP-plugin – חממה טכנולוגית למפתחי וורדפרס

חברת WP-plugin מציעה שירותי פיתוח לאתרי וורדפרס המותאמים אישית לכל לקוח ולקוח. אנו מציעים מעטפת של פתרונות דיגיטליים ושיווקיים במקום אחד שיעניקו יתרון אמיתי בעולם העסקים התחרותי.  הצוות שלנו מונה מומחי וורדפרס שישמחו לעמוד לשירותכם בכל עת ויעניקו לכם מענה מקצועי וערך אמיתי.

No Comments

Post A Comment

בודק...