ניהול ותחזוקת אתר האינטרנט- למה אתם צריכים את זה

ניהול ותחזוקת אתר האינטרנט- למה אתם צריכים את זה

גם אם יש לכם אתר אינטרנט חי ובועט ברשת, אין זה מבטיח שהוא יעשה עבורכם את העבודה, כלומר יעזור לכם לקבל פניות מלקוחות. כדי להבטיח שהאתר יעבוד ויעזור לכם להשיג לקוחות, יש לשמור על הרלוונטיות שלו. כדי לעשות זאת, יש צורך בניהול שוטף של התוכן באתר. בנוסף, באתרי וורדפרס עשויים לצוץ באגים ועדכונים אליהם יש להתייחס מפעם לפעם ולכן יש צורך בתחזוקה שוטפת על ידי מתכנתים מומחים. בכתבה הנוכחית נסביר לכם על שירות ניהול אתר שוטף עם בנק שעות באתר האינטרנט שלכם.

 

חשיבות תחזוקת אתרי וורדפרס

שליש מהאתרים ברשת מבוססים על מערכת וורדפרס, קוד האתרים ברשת מתעדכן בתדירות גבוהה וגם התוספים ותבניות העיצוב. כל הנתונים הללו הן עובדות בשטח, ואתר שלא עובר תחזוקה מסודרת מדי פעם בפעם עשוי למצוא את עצמו עם מערכת שלא מותאמת לצרכים העדכניים. בנוסף, הקוד עליו מבוסס אתר הוורדפרס שלכם ידוע לכל (וורדפרס היא מערכת קוד פתוח), ולכן כל הזמן מתגלות פרצות אבטחה חדשות, שעשויות לסכן אתכם. אם לא תעדכנו את מערכת האתר, ממילא תהיו חשופים יותר לפריצות.

עדכון תוכן באתר האינטרנט שלכם

חשוב מאוד לעדכן את התוכן באתר האינטרנט שלכם, ולו בגלל מנועי החיפוש. 

מפתיע ומעניין לגלות, שמנועי החיפוש יודעים להבדיל בין אתר פעיל שמתעדכן לעיתים קרובות לבין אתר שלא התעדכן זמן רב. גוגל למשל, מעניק עדיפות לאתרים רלוונטיים המתעדכנים אחת לשבוע או לכמה שבועות משום שיש סבירות שהם מספקים מענה איכותי יותר לגולשים. כדי לזכות בתואר הנכסף "אתר מעודכן ברשת", תצטרכו לעדכן את האתר אחת לשבועיים.

אין לכם זמן? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. נוכל להזין תכנים באתר, לשדרג אותם, נציג באתר שעות פעילות מעודכנות ופרטי קשר נכונים כדי שכל פניה תזכה ליחס.

אלו דברים חשוב לבדוק בחברה המבצעת ניהול ותחזוקת אתר?

לאחר שקראתם על החשיבות של תחזוקת אתר וניהול שוטף, איך תוכלו לבחור חברה מקצועית שתבצע את העבודה היטב?

 

כדי לפשט את התהליך אספנו לטובתכם מספר כללים חשובים:

 

וודאו שהחברה מתמחה בבניה ותחזוקה של אתרים במערכת וורדפרס

וודאו שהחברה מתחייבת לבצע עדכונים שוטפים

וודאו שלחברה שבחרתם נסיון רב שנים בתחום

וודאו שהחברה מנהלת מעקב מתמיד אחר האתר שלכם

 

הצמדות לכללים הללו תבטיח לכם שתקבלו את התמורה המלאה לכספכם ותשלמו לחברה מקצועית שתדע לעשות את העבודה כמו שצריך. כמו כן, תבטיחו שאתר הוורדפרס שלכם יהיה מוגן ומאובטח גם מפני התקפות או איומי סייבר.

מעוניינים לברר את העלות המדויקת לניהול ותחזוקת אתר? השאירו לנו פניה דרך האתר ואנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר מותאמת אישית, ללא התחייבות מצידכם

No Comments

Post A Comment

בודק...