כך תהפוך את אתר הוורדפרס שלך למוביל בשוק – 3 כללים בסיסיים

כך תהפוך את אתר הוורדפרס שלך למוביל בשוק – 3 כללים בסיסיים

מערכת וורדפרס היא אחת ממערכות קוד פתוח לבניית אתרים, והיא ללא ספק אחת הדרכים הפשוטות והנוחות ביותר למשתמש המעוניין להקים אתר מקצועי, בלי להסתבך בקוד ובתכנות. לרוב מערכות הקוד הפתוח יאופיינו בויזואליות ייחודיות וחווית משתמש טובה-

רק באתרי וורדפרס העבודה מתבצעת בשיטת Drag&Drop מה שאומר שבניית האתר תהיה ויזואלית, והעבודה תהיה קלה יותר.

אנו ב-WP-Plugin בונים אתרים שלא רק נראים טוב מאוד מבחינה ויזואלית,

אלא יוצרים חווית משתמש שלמה שפשוט… מוכרת.

ההצלחה נמדדת במעורבות הגולשים

בין אם האתר שבניתם מציע שירותים או מוצרים למכירה, ההצלחה שלו תמדד אך ורק ביכולת להביא כמה שיותר מתעניינים. כמה מבקרים חדשים הגיעו לאתר מאז שהקמתם אותו, כמה זמן הם נשארו בו, האם הם ביצעו רכישות, הגיבו למסרים הפרסומיים שלכם וכדומה. במאמר זה נציג את שלושת כללי היסוד שיהפכו את האתר שהקמתם לאטרקטיבי ומוכר.

אפיון מקצועי

לא כל גולש ברשת הוא קהל היעד הפוטנציאלי של אתר האינטרנט שלכם. ככל שתצליחו להגדיר קהל מדויק יותר, כך יקל עליכם לבנות אתר מנצח שישיג את המטרות שלו.

בהגדרת קהל היעד ואפיון האתר, יש להתייחס לקהלים ספציפיים- נשים או גברים, בעלי מעמד סוציואקונומי גבוה או בינוני, אזור גיאורגפי ועוד. כנגזרת של ההגדרות הללו יבחרו צבעי האתר והמסרים השונים. לאחר אפיון קהל היעד, צרו יחד עם חברה מקצועית לבניית אתרים סקיצה ראשונית ממנה תגזרו את מבנה האתר. 

מבנה האתר שתצרו חייב להיות ברור ונעים לעין, נוח לגלישה, ובעיקר- כזה שמאפשר לגולש לדעת בבירור מה מצופה ממנו. כך תגובתו לאתר תהיה טובה, והוא ישהה באתר זמן ארוך.

בשלב האפיון נתמודד יחד עם: מבנה האתר והתוכן, הגריד העיצוב, תכנון אלמנטים, תכנון רספונסיביות, הנעה לפעולה ועוד כמה וכמה פרטים טכניים וחשובים לבניית האתר.

חווית משתמש שעושה חשק

עד כמה האתר שבניתם נוח לשימוש? כולם מצפצפים מושגים גבוהים כמו חווית משתמש, UX, אבל מה זה בדיוק?

 אז בואו נעשה קצת סדר לטובת אלו שלא מבינים במושגים. חווית משתמש טובה באתר, היא כזו שמאפשרת לגולש שנכנס לאתר למצוא בקלות את מה שהוא מחפש, וברגע שזה קורה קל לו יותר להשיג את מטרות האתר: שיתוף, מעורבות הגולשים, ביצוע רכישות ועוד.

 עיצוב אתר איכותי מותאם גולש, יגרום לחיבור רגשי מהיר בין הגולש לאתר, וישאיר אותו זמן רב עד להשלמת הרכישה. כמה רכיבים עיקריים שמעצבים את חווית המשתמש באתר: מהירות טעינה, תוכן איכותי, תאימות למובייל (חשוב ביותר!) ופונקציונליות.

 כדי לשפר את חווית המשתמש באתר שבניתם, אנו ממליצים להעזר במבחן פשוט- לאסוף כמה שיותר אנשים העונים על הגדרות קהל היעד שלכם, לצפות בהם בעת שימוש באתר ולבדוק את שביעות הרצון שלכם. כך תוכלו לדעת האם חווית המשתמש טובה באמת. ואחרי הכל, עוד לא סיימתם- את האתר שבניתם יש לשפר ולתחזק באופן מתמיד להשלמת החוויה.

 נשמע כמו המון עבודה? אל תדאגו, בשביל זה אנחנו כאן.

דגש על בידול בדף הבית

דף הבית הוא המראה של העסק שלכם, ולכן הדבר העיקרי שיש לתת עליו את הדעת בשלבים הראשונים של בניית האתר הוא דף הבית שלכם.

 השאלות החשובות שיהיה עליכם לשאול את עצמכם בהקשר זה הם: אלו צבעים יופיעו בו, איזה מידע יופיע בדף ולאלו מסרים יש לתת במה מרכזית. חשבו על אתר שנהנתם לשהות בו זמן רב-  מה היה מיוחד בו? מה משך אתכם? כך תוכלו להיות חכמים יותר בבניית דף הבית האישי שלכם.

דף הבית הוא הדף הראשון בו ינחת הגולש, ואם הוא יבנה בצורה נכונה, רוב הסיכויים שהוא יתקדם משם לדפים נוספים. בדף הבית, שהוא הדף המרכזי של האתר, שימו דגש על תוכן מעניין אבל יותר מהכל-

חשבו על דרך יצירתית להנחות את הגולש לעבור לדף יצירת קשר או רכישה.

מתחילת הדרך אנו חותרים יחד למטרה אחת-  בניית אתר מנצח. מנצח בעיצוב, מנצח בחווית המשתמש ומנצח בתוצאות! מזמינים אתכם להצטרף אלינו.

No Comments

Post A Comment

בודק...