המדריך השלם Contact Form 7 –

המדריך השלם Contact Form 7 –

תוסף Contact Form 7 הינו התוסף המוביל בעולם ליצירת טפסי קשר באתר הוורדפרס. התוסף חינמי לחלוטין, תומך בעברית וקל לשימוש.
לאחר שתעקבו אחר הוראות ההתקנה המופיעות בכתבה הנוכחית, תצליחו בקלות להטמיע את הטפסים באתרכם ולקבל את הלידים למייל שהגדרתם מראש בצורה מסודרת ומובנית.

המטרה העיקרית של Contact Form 7 היא לפשט את אופן יצירת טפסי "צור הקשר" באתרכם. ניתן להוריד את התוסף מהאתר הרשמי כאן.

בעזרת התוסף ניתן ליצור טופס צור קשר קלאסי (עם שם, מייל, טלפון, הודעה וכן הלאה) ולהטמיע אותו בקלות באמצעות shortcode. התוסף עושה סדר בהגדרות הטופס – הוא מגדיר בבירור אלו שדות הם חובה, לאיזה מייל לשלוח את הטופס וכיצד לנסח אותו, מהן הודעות השגיאה שתופענה לאחר שלא מילאו נכון את השדות וכן הלאה. כמו כן, ניתן להגדיר להפנות את הגולש לדף אחר לאחר השארת הפרטים.

התקנת התוסף

קיימות שתי אפשרויות להתקנת התוסף:

  • הורדת התוסף מהקישור הזה, לאחר מכן העלאת הקבצים לתיקיית wp-content/plugins  בסיום התהליך- הפעלת התוסף
  • בתפריט הניהול נכנס לתוספים> תוסף חדש> חיפוש Contact Form 7> התקנה> הפעלה

 

יצירת טופס חדש

מרגע בו התקנתם את התוסף, תופיע לכם לשונית חדשה בלוח הבקרה "צור קשר", אם תהיו מעוניינים ליצור טופס צור קשר חדש פשוט לחצו על "הוספה". תוסף Contact Form 7 תומך באפשרות של ריבוי טפסים, ומאפשר לנו להבדיל בין טפסים במקומות שונים באתר על ידי שם מזהה. כך למשל, נוכל ליישם טופס אחד לדף הבית באתר עם השדות "שם" ו"מייל" ובעמוד יצירת קשר טופס עם פרטים מלאים של הגולש. לכל עמוד יהיה שם מזהה משלו.

לאחר שלחצנו על "הוספה", נתבקש להזין את שפת הטופס הרצויה. ברירת המחדל שלנו תהיה כמובן עברית. זה המקום להתחיל לבנות את הטופס באמצעות הבלוקים הקבועים בהם ניתן להזין פרטים (טקסט, מייל, טלפון וכן הלאה),
ניתן להעזר גם במחלקות ה- CSS כדי לעצב את טופס צור הקשר בהתאם להעדפתנו.

 

הוספת שדות

אם נציץ לעומק בתוך הטופס, נוכל לראות את הקוד של השדות. בצד ימין, תופיעה לנו אופציה שימושית מאוד של הוספת שדות נוספים על ידי לחיצה על הכפתור "צור תג".

כאשר נבחר ליצור טופס, המערכת תיצור את הטופס עם כל התגים הקיימים יחד עם התג החדש שיצרנו. כמובן שבטפסים שנרצה להשמיט את התג, נוכל לעשות זאת באופן חופשי.

 

שילוב הטופס שיצרנו באתר

יופי, הצלחנו. יצרנו טופס חדש. כעת, נצטרך להעתיק את קוד הטופס כדי להטמיע אותו בעמוד המבוקש. אם נהיה מעוניינים להדביק את הקוד במקום של וידג'טים, נוכל לעשות בדיוק את אותו הדבר. לקחת את הקוד ולהטמיע אותו בכל מקום שנרצה.

לסיכום- אנו ממליצים מאוד על תוסף Contact Form 7, לכל בעל אתר וורדפרס ששואף לקבל רשימת לידים מסודרת.
הוא חינמי, קל לשימוש ומאפשר לכם לדעת בבירור מאלו אזורים באתר התקבלו הפניות.

No Comments

Post A Comment

בודק...