האתר שלכם לא מייצר מספיק לקוחות? הנה מספר אפשרויות מדוע

האתר שלכם לא מייצר מספיק לקוחות? הנה מספר אפשרויות מדוע


אם אתם כאן, כנראה שיש לכם אתר וכנראה שהוא לא מספק את "הסחורה"…

מן הסתם עברתם כברת דרך בבנייתו וציפיתם ובצדק, לגידול בכמות הפניות.

אז מה השתבש?

ארזנו עבורכם מספר המלצות מטובי המוחות בעולם בתחומי התוכן, השיווק והקידום.

ההמלצות האלו מתאגדות לכדי תכנית ברורה ומפורטת

אשר מטרתה להגדיל את כמות ההמרות באתר שלכם, בין אם אתם מעוניינים בהקמת אתר חדש או שיפור האתר הקיים.

 

פתרו בעיות Chris Brogan – מנכ”ל חברת פרסום ושיווק

“רוב האתרים מתרכזים בשירות שאתה מספק ובטיב העסק שלך, אך אינם מספרים אילו בעיות אתה פותר. דוגמא לשיווק נכון: “מעוניין לשפר את אסטרטגיית השיווק של העסק שלך? אנחנו כאן לעזור”. הפכו את הלקוח לגיבור, גרמו לו להרגיש חשוב.”

 

 התמקדו בתוצאות, לא בתהליך / Jacob Cass – מפעיל בלוג עיצוב פופולרי

"כאשר אתם מספרים ללקוחות על איכות השירות או המוצר שלכם, התמקדו בתוצר הסופי, ולא בתהליך. למשל, אם אתם חברת קידוח, ספרו כמה החורים שנוצרים על ידיכם הם איכותיים ומדויקים, במקום על תהליך הקידוח (“קידוח נקי ומהיר”). בסופו של יום, הלקוחות פנו אליכם כי הם צריכים חור במקום מסוים, לא כי התחשק להם לחוות את תהליך הקידוח".

 

התמקדו בלקוחותיכם, לא בעצמכם Ann Handley – מחברת רב מכר בתחום התוכן (וול סטריט ג’ורנאל)

“"האתר שלך לא מביא מספיק לקוחות, כי אתה מתמקד בעצמך ולא בלקוחותיך במקום להתמקד במה אתה עושה וכמה טוב המוצר או השירות שלך, התמקד ב-“למה זה אמור לעניין” את הלקוח הפוטנציאלי שלך. איך אתה עוזר לו? איך אתה פותר לו את הבעיות שלו ומקל עליו?"

 

בנו את המותג שלכם / David Airey מחבר רב מכר בתחום המיתוג ומעצב גרפי

“אנשים ירגישו ביטחון רב יותר לרכוש ממך באם איכות המוצר שלך תהיה שווה (לפחות) לאיכות הזהות המותג שלך.

במילים אחרות, בנה מוניטין ושם טוב לחברה שלך, למוצרים ולשירות שלך. גם אם המוניטין שתצבור אינו משקף לחלוטין את איכות המוצר או השירות שלך, עם הזמן הוא ימשוך גם אותם כלפי מעלה.”

 

הכירו את לקוחותיכם, גם לפני שהם זקוקים לכם / Larry Kim – מיסד חברת WordStream, מגדולות חברות הפרסום

“אנשים מעדיפים את המותגים אותם הם מכירים ואוהבים. מבקרים “חוזרים” באתר (אנשים ששמעו עליך) הנם בעלי שיעורי המרה הגבוהים בשתיים או שלוש ממבקרים חדשים. לכן, כדאי לך למצוא דרכים להיות מוכר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך, עוד לפני שהם שוקלים לקנות אצלך.”

ודאי כבר הבנתם, בניית אתר מושקע ויפה ויזואלית אינה מבטיחה לכם תנועה ענפה ועקבית, ובטח שלא מבטיחה לכם לקוחות.

 

בWP-plugin אנו רותמים לעזרתכם את הניסיון המוכח ורב השנים שלנו בבניית אתרים, עיצובם וקידומם באופן הרמוני המביא לתוצאות

לייעוץ, הכוונה או מידע נוסף אודות השירות שלנו או בכל נושא אחר, לחצו כאן

No Comments

Post A Comment

בודק...